9 Nisan 2018 Pazartesi

SAHAFLARDA BUGÜN ...


                                                         Seminer sonrası Kitap imza gününden 


Geçenlerde sahaflar çarşısında dolaşırken; ki çokta severim. Bir sürü kitabın arasında Psikoloji ve Koçluk ile ilgili kitaplara bakıyordum. Üç kitap çok ilgimi çekti bir tanesi “BEN NESLİ” Yazarı Jean M. Twenge kitap avrupada yaşayan ergen gençler ve eğitim sisteminin yanlışlığı üzerine yazılmış. Tabii ki aldım ve okudum. 



Okurken sanki Türkiye’deki gençleri ve eğitim sistemini okuyor gibi oldum. Oysa ben sadece bizde bazı şeylerin olduğunu sanıyordum. Aslında bu bozukluk bütün dünyanın sorunuymuş. Şimdi bununla ilgili bir seminer programı hazırlıyorum. İnşallah anlatacak gruplar ve insanlar bulabilirim.

İkinci kitapta “Sadece Aptallar Her şeyi Bilir” Yazarı Psikolog Hayrettin Şahin ve Psikoterapist Reyhan ERDOĞAN , Kitap Mesneviden, Yunus’tan, Uzak doğu kültüründen aldığı hikayelerle onların mesajlarını yorumlayarak kişilerin moral motivasyonlarını üst seviyede tutmak üzerine yazılmış. Tabii ki onu da aldım ve okudum. 

Yorumlamalarına bayıldım. Harika bir kitap, ailelerin okuyup çocuklarına anlatabileceği güzel hikayelerle dolu. Hatta her hikaye sonrası - bundan ne anladınız? Gibi sorularla aile içi sohbetlerde yapılabilir.

Üçüncü kitap “ Selfie koçluk” bu kitabın yazarı benim 😊 kitabımı sahaflarda görünce çok sevindim. Mutlu oldum. Sadece 5 tane almışlar ve raflarına koymuşlar. Sanırım birkaç kişi talepte bulunmuş onun için bulunduruyorlar. Umarım talepte bulunan kişilerin sayısı artar. Bu arada kitaplarımdan birisini okuyucu geri bırakmış. Bunu duyunca üzüldüm ama sonra genç satıcının söylediği beni daha da mutlu etti. O okuyucu kitabımı başkaları da mutlaka okusun diye bırakmış. 😊

Benim kitabım kişinin kendini gözlemlemesi ve tarafsız ve yargısız bir şekilde kendisine bakması ile alakalı. Çünkü bir kişi kendini gözlemleyebilirse geçmişteki her şeyi düzeltebilir. Prangalara bağlı yaşamdan kurutulmak, kendi resmini görmekle başlar.  21 maddelik bir “selfie” yapmayı sağlıyor.

"Selfie KOÇLUK" KİTABIM İÇİN TIKLAYIN  

Hiç yorum yok: